Ако ви трябва административна подкрепа, но не искате да се ангажирате с назначаване на нов служител, услугата „Виртуален асистент” е подходяща за Вас. Вашият виртуален асистент, може да предложи всички изброени по-долу стандартни административни услуги или да фокусира, своето време върху само една или две от тях – Вие решавате.
Ползите за Вас са:
- Квалифицирана подкрепа
Виртуалният ви асистент е квалифициран и знае английски език; - Няма нужда да закупувате офис техника или програми
Виртуалният ви асистент е напълно оборудван с необходимата офис техника и софтуеър; - Няма нужда да осигурявате работно място
Виртуалният ви асистент има напълно оборудвано удобно работно място; - Няма да заплащате социални и здравни осигуровки
Виртуалният ви асистент е на работа в AVS България, където е адекватно осигурен; - Намалявате риска и разходите си
Ще заплащате на виртуалния си асистент само за извършената работа, и то такава, каквато на Вас ви трябва; - Фокусиране
Докато виртуалният ви асистент фокусира върху вашите административни задачи, Вие ще може да фокусирате върху по-важните неща в живота и бизнеса; - Винаги на разположение
Като използвате услугата „Виртуален асистент” на AVS България, Вие получавате един поствете на Вашата работа служител, един проектен ръководител и един заместващ виртуален асистент. Така Вие винаги имате своя асистент – независимо от обстоятелствата; - Лесно за бюджетиране
Чрез използване на виртуален асистент можете лесно да определите и ограничите разходите за съответната услуга до планирания от Вас бюджет за тази дейност – дневно, месечно или годишно.
Услугата „Виртуалаен асистент” включва:
- Въвеждане на текст и обработка на бази данни
- Интернет проучвания
- Централен телефон с персонален оператор
- Сканиране, копиране, печат
- Управление на календа
- Организиране на събития
- Подготовка на документи
- Управление на електронна поща
Услугата „Виртуален асистент” може да се комбинира с:
- „Виртуален офис” – при необходимост от допълнително работно място за Вас до Вашият виртуален асистент. Виж пакетните предложения – пакет “Виртуален офис с виртуален асистент“.
- „Виртуални експерти” – при необходимост от специализирани познания и опит. Виж различните експертности, с които AVS България разполага – пакет “Виртуална фирма“.
Услугата „Виртуален асистент” е подходяща за:
- Малки и средни фирми, които имат нужда от административна и експертна подкрепа, за да могат те да фокусират върху основната си дейност;
- Фирми /малки или голями/, които имат нужда от някоя от изброените наши администритивни или експертни компетенции;
- Заети мениджъри или свободни професии, които се нуждаят от малко помощ при обслужването на техните клиенти, партньори и … приятели.
Цената за вашият виртуален асистент /ако не е включена в някой от пакетните ни предложения/ се определя от услугите, които са Ви необходими и ангажираното време за изпълнението им.
Използвайте някои от нашите пакети с включен Виртуален Асистент или ако имате по-специални изисквания, изпратете запитване или се свържете с нас на националният ни телефон 0700 310 95 за всякакви въпроси.