Много често фирмата Ви се нуждае от представител, независимо дали става въпрос за България или просто за София. Ако Вашият бизнес се намира в някое друго населено място, различно от София, със сигурност Ви трябва човек, който да представлява Вашите интереси пред някое учреждение или на бизнес среща в столицата. Екипът от експерти на AVS би могъл да се заеме с тази задача вместо Вас.
Създали сме специален абонаментен пакет наречен „Виртуална фирма”, който включва Вашият виртуален експерт – търговски представител, наред с други полезни услуги, които всъщност са много важни за всеки бизнес и всяко търговско представителство:
- Бизнес адрес в София – Вашето търговско представителство ще има собствен адрес за кореспонденция в престижен район на София без да се налага да плащате наеми за него. По този начин Вашата поща ще идва на този адрес и ще бъде съответно препращана към Вас;
- Електронен адрес и електронна поща – Ние можем да създадем такава за Вас или ако вече разполагате, да помогнем в управлението на електронните съобщения. Често човек няма възможност физически да следи ежедневните купищата електронни съобщения. Вашият виртуален асистент може да поеме тази задача. Тя ще следи постоянно какво пристига в електронната поща, ще отговаря на стандартните запитвания, ще изтрива спам съобщенията и ще Ви информира за всичко важно. Така Вие няма да пропуснете важно съобщение, ще сте отговорили на всички стандартни запитвания и най-важното – няма да губите време за тези задачи;
- Собствен телефонен и факс номер с персоналнен асистент – тази услуга позволява на Вашето търговско представителство да има собствен факс и телефон, които се обслужват отново от Вашият виртуален асистент. Според Вашите инструкции може да се отговаря на стандартни запитвания, да се организират и приемат срещи или да се прехвърлят директни обаждания към посочени от Вас телефони;
- 70 часа месечно хотдеск /собствено оборудвано работно място/ – когато посещавате София, Вие ще разполагате със собствено напълно оборудвано работно място във Вашето търговско представителство, до Вашият виртуален асистент и виртуален експерт;
- Виртуален асистент – в пакета са включени 70 часа месечно собствен двуезичен виртуален асистент, на който може да разчитате за кореспонденция, въвеждане на данни, интернет проучвания, управление на календара и срещите и всякакви други административни задачи;
- Виртуален експерт – в пакета са включени 30 часа месечно собствен виртуален двуезичен експерт – това е една от най- важните части от този вид сътрудничесто. По правило една фирма се нуждае от различни видове експерти, но ако използвате услугите на AVS вие получавате достъп до всички наши експерти, съобразно Вашите нужди. В един месец това може да е виртуалният експерт – търговски представител, в следващия да ползвате виртуалният експерт по застраховки, интернет маркетинг, счетоводство и т.н. Естествено произволни комбинации на експертна подкрепа, също са възможни.
Обобщено – като използвате пакета „Виртуална фирма”, Вие ще разполагате с базирано в София, напълно оборудвано, напълно екипирано работещо търговско представителство за малка част от цената за такова. Вие ще разполагате с работещ офис, но няма да плащате наеми, обзавеждане, телефони, заплати, хардуеър, софтуеър, интернет и т.н. Намалявайки собствените си разходи, Вие разширявате вашите възможности.
В случай че имате нужда от търговско представителство в София не се колебайте да се свържете с нас.
Цената за ползване на виртуален експерт – търговски предстел, се определя от времето, което е необходимо за извършване на поставените задачи и от допълнителни разходи /ако има такива/. Вие можете да използвате стандартния ни пакет „Виртуална фирма”, където „Виртуален експерт” – търговски представител е включен, наред с други полезни услуги. Или, ако имате по-специфични изисквания – изпратете своето запитване.
