Ако освен Виртуалният офис с Виртуален асистент Ви трябва още малко квалифицирана помощ, може да разширите кръга от ползвани услуги с добавяне на „Виртуален експерт” в областта, която Ви трябва /е … и която ние предлагаме/. Вие ще ползвате оборудвано работно място, двуезичен офис асистент и експерт по Ваш избор. Така вече имате своята „Виртуална фирма”.

Пакетът включва:

Услугата е подходяща за:

  • Малки и средни фирми, които имат нужда от още няколко работни ръце от време на време;
  • Малки и средни фирми, които имат нужда от административна и експертна подкрепа, за да могат те да фокусират върху основната си дейност;
  • Фирми от България, които имат нужда от офис в София;
  • Фирми, които искат да стъпят на българският пазар с ограничен бюджет;

Сравнете различните пакети, включени услуги и цени.

Изпратете заявка за запазване на Виртуален Офис или се свържете с нас на националният ни телефон 0700 310 95 за всякакви въпроси.

“]

Your Name

Your Email (required)

Phone number

I am interested in the following services:
virtual officehot deskemail managementdocument creationevent managementcalendar managementscan, copy, printpersonal phone managementinternet researchdata entryinsurance and indemnitiesaccountingre-marketingcommercial representationprocesses and proceduresdebt collection

Your Message (required)

Изпратете ни бързо запитване