Ако освен виртуалният офис Ви трябва и малко квалифицирана административна помощ, то може да добавите към него и виртуален асистент. Услугата е комбирирана “Виртуален офис с виртуален асистент”.
Пакетът включва:
- Всички услуги от „Виртуален офис”
- Виртуален административен асистент
- Отговаряне на телефона от Ваше име
- Управление на електронната пощенска кутия
- Управление на кореспонденцията
- Интернет проучвания
- Изготвяне на документи /кореспонденция, презентации, отчети/
- Въвеждане на данни
- Управление на календар и напомняне за срещи
- Организиране на събития
Като използвате тази услуга, получавате професионален офис и квалифициран асистент, на които винаги може да разчитате, като разходите за Вас са сведени до минимум.
Услугата е подходяща за:
- Малки и средни фирми, които имат нужда от собствен асистент;
- Малки и средни фирми, които желаят централният им телефон да е професионално обслужван;
- Малки и средни фирми, които имат нужда от административна подкрепа, за да могат те да фокусират върху основната си дейност;
- Хора и фирми, които имат нужда от достъп до съвременните технологии, но самите те не се чувстват сигурни в работа с тях;
Сравнете различните пакети, включени услуги и цени.
Изпратете заявка за запазване на Виртуален Офис или се свържете с нас на националният ни телефон 0700 310 95 за всякакви въпроси.
