Ако освен виртуалният офис Ви трябва и малко квалифицирана административна помощ, то може да добавите към него и виртуален асистент. Услугата е комбирирана “Виртуален офис с виртуален асистент”.

Пакетът включва:

  • Всички услуги от „Виртуален офис
  • Виртуален административен асистент
  • Отговаряне на телефона от Ваше име
  • Управление на електронната пощенска кутия
  • Управление на кореспонденцията
  • Интернет проучвания
  • Изготвяне на документи /кореспонденция, презентации, отчети/
  • Въвеждане на данни
  • Управление на календар и напомняне за срещи
  • Организиране на събития

Като използвате тази услуга, получавате професионален офис и квалифициран асистент, на които винаги може да разчитате, като разходите за Вас са сведени до минимум.

Услугата е подходяща за:

  • Малки и средни фирми, които имат нужда от собствен асистент;
  • Малки и средни фирми, които желаят централният им телефон да е професионално обслужван;
  • Малки и средни фирми, които имат нужда от административна подкрепа, за да могат те да фокусират върху основната си дейност;
  • Хора и фирми, които имат нужда от достъп до съвременните технологии, но самите те не се чувстват сигурни в работа с тях;

Сравнете различните пакети, включени услуги и цени.

Изпратете заявка за запазване на Виртуален Офис или се свържете с нас на националният ни телефон 0700 310 95 за всякакви въпроси.

Изпратете ни бързо запитване